maandag 6 juli 2015

Welkom op mijn blog

Het heeft me altijd al leuk geleken om een blog te hebben. Een eigen stukje internet waar ik mijn interesses en spontane hersenspinsels kwijt kan en wie weet na een tijdje zelfs wel anderen met mijn artikels te kunnen inspireren.
Na een paar weken met het idee te hebben rondgelopen heb ik zojuist mijn eigen stukje internet opgericht. Ik heet iedereen die hier op de een of andere manier terecht is gekomen en op dit moment dit stukje tekst aan het lezen is dan ook van harte welkom op mijn blog over van alles en nogwat:

Mocht je nog steeds niet afgehaakt zijn, dan is dit het moment dat ik de persoon achter deze blog aan je voor ga stellen. Ik ben Tine, een 16 jarig meisje uit Nederland met een blog. Ik hou van schrijven, tekenen, alles daar omheen en zit op het moment in 5VWO. Met behulp van het cameraatje van mijn Iphone en spontane ideeën die in me opkomen hou ik deze blog bij die over van alles en nog wat gaat. 

Nog steeds aan het lezen? Dan hoop ik dat ik je interesse genoeg gewekt heb om nog eens een bezoekje aan mijn blog te komen brengen!

Liefs,
Tine






Geen opmerkingen:

Een reactie posten